dinsdag 22 december 2015

13 12 2015 Kerstloop 10 km Burcht

Na 2 zware crossen en weinig reactie van de knie achteraf, nu een snellere 10 km gelopen. Bedoeling was de tijd van vorig jaar 38'40" te verbeteren. Sonja ging als training meedoen om te zien hoe haar knie reageerde.


De snelle start liet ik voorlopig nog aan mijn voorbijgaan wegens opbouw conditie. Ook had ik een uurtje voor de start mijn laatste 7° vroegeshift gedaan, 7 x om 5u opstaan kruipt in de kleren, ik zou het merken. Halfweg was er achter mij niemand te bespeuren zodat ik mijn eigen tempo probeerde te behouden. Een vermoeide 4° ronde deed me niet meer versnellen naar de finish, toch nog 38"08" als tijd en tevreden. Sonja liep (toen pijnvrij adrenaline?) nog binnen de 49 min.
Beide een fles "La Chouffe" als prijs en huiswaarts, achteraf lazen we dat Sonja tweede van haar reeks was met een mooie geldprijs die ze dus gemist heeft. Een mail naar de organisatie achteraf heeft nog geen soelaas gebracht en dat is spijtig.


Uitslagen

Geen opmerkingen: